Wil je iets terugsturen?
Binnen de bedenktijd van 14 dagen kan je producten terugsturen. De kosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening, tenzij een product door onze fout niet in orde blijkt te zijn. Dan zijn deze kosten voor ons.
Hoe stuur ik een pakje terug?
Zorg in elk geval altijd dat wij de track & trace code hebben. Zo is altijd duidelijk of het pakketje bij ons is aangekomen!
- Neem eerst contact op
Het is niet vereist om een reden op te geven. Wel kan dit handig zijn. Neem contact op en stuur eventueel foto's mee. - Stuur het pakketje terug
Koop zelf een verzendlabel, tenzij je een QR-code hebt gekregen. In dat geval gebruik je de QR-code om te versturen. - Wacht op bevestiging
Direct zodra we het pakketje hebben ontvangen, krijg je van ons de bevestiging. We nemen het direct in behandeling.
Wat mag ik niet terugsturen?
Er is slechts één uitzondering. Producten met beperkte houdbaarheid kunnen we niet terug in ontvangst nemen. Dit betreft onder andere de pootaardappelen, wortelstokken en andere soorten plant- en pootgoed.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Zodra we jouw pakje hebben ontvangen nemen we het direct in behandeling. We storten het aankoopbedrag met eventuele verzendkosten terug op de rekening van de koper en dus nooit op een andere rekening.
Kan ik een nieuw product krijgen?
Als je een nieuw product wilt doen we ons best om je die te geven. Helaas blijkt iets soms niet langer op voorraad te zijn. In dat geval storten we het aankoopbedrag alsnog terug of overleggen we dit eerst met jou.
Heb je een vraag over retourneren?
Neem gerust contact op als je een vraag hebt over het terugsturen van producten. Dan helpen we je daar verder!